07/22/18

1332 ΠΟΛΙΤΙΚΗ 1164 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 746 ΕΛΛΑΔΑ 676 ΚΟΣΜΟΣ 666 Ε.Ε. 508 ΑΠΟΨΕΙΣ 469 ΚΟΙΝΩΝΙΑ 119 Τουρκία 113 ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ 94 VIDEO 93 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ 80 ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ 53 ΡΩΣΙΑ 44 Blog συντάκη 44 ΧΡΕΟΣ 41 ΜΜΕ 36 ΣΥΡΙΖΑ 36 Χρήστος Γιανναράς 27 Τράπεζες 26 Τρομοκρατία 24 ΜΝΗΜΟΝΙΑ 23 ΚΥΠΡΟΣ 21 Σένγκεν 20 ΕΥΖΩΙΑ 20 Π. ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ 18 ΣΥΡΙΑ 18 Τηλεοπτικές άδειες 17 ΑΡΙΣΤΕΡΑ 16 ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ 15 MEDIA 11 ΥΠ.ΟΙΚ 10 ΤΡΟΙΚΑ 7 Φορολογία 6 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 6 Τρύφων Αλεξιάδης 6 ΥΠ.ΕΞ. 5 ΥΓΕΙΑ 5 Φρανσουά Ολάντ 4 Τράπεζα της Ελλάδας 3 Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης 3 ΧΑΛΚΙΔΑ 2 Στέλιος Παπαθεμελής 2 ΤΟ ΒΗΜΑ 2 Τάσος Παπαδόπουλος 2 Τσεχία 2 Υπουργικό 2 Φ. Κουβέλης 2 Φιντέλ Κάστρο 2 Φοροαποφυγή 2 Φοροδιαφυγή 1 E.E. 1 Ύφεση 1 ΕΛΛΑ 1 Συνθήκη Δουβλίνου 1 ΤΧΣ 1 Τουρκική εισβολή 1 Τσάμηδες 1 Τόρστεν Μπένερ 1 ΥΠ.ΓΕ. 1 ΥΠ.ΕΣ. 1 ΥΠΑΙΘ 1 Φ. Μαστρογιάννη 1 Φάνης Ζουρόπουλος 1 Φασισμός 1 Φεστιβάλ Ελληνικού Ντοκιμαντέρ-Docfest 1 Φετουλάχ Γκιουλέν 1 Φράγκος Φραγκούλης

Τι είπε σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κ. Γαβρόγλου, για τη σχέση Πολιτείας και Εκκλησίας,  την εκπαίδευση των κληρικών, το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια, τις εξετάσεις στο ΓΕΛ...


Για τις κινήσεις του υπουργείου Παιδείας αναφορικά με την αναβάθμιση του λυκείου, της Ανώτατης Εκπαίδευσης, αλλά και των ιερατικών σπουδών, μίλησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, επισημαίνοντας ότι η βασική αρχή που διέπει το σύνολο της πολιτικής του υπουργείου είναι το να προωθούνται «ριζοσπαστικές λύσεις, προχωρώντας με προσεκτικά βήματα».

Ειδικότερα, ο κ. Γαβρόγλου ανέφερε ότι το νέο σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια θα δημοσιοποιηθεί μέσα στο επόμενο δεκαπενθήμερο, καθώς αυτές τις ημέρες εξετάζονται κάποιες τελευταίες λεπτομέρειες. Παράλληλα, επανέλαβε ότι βασικό στοιχείο του νομοσχεδίου που θα περιλαμβάνει το νέο σύστημα εισαγωγής, θα είναι η αναβάθμιση του λυκείου και ανέφερε ότι ήδη από φέτος θα υπάρξει ελάφρυνση στον «εξεταστικό φόρτο» των μαθητών της Α’ και Β’ λυκείου για τις προαγωγικές εξετάσεις, ώστε «να είναι πιο ουσιαστικές».

Εξάλλου, ο κ. Γαβρόγλου αναφέρθηκε στη νέα εικόνα που θα έχει ο εκπαιδευτικός χάρτης από το 2019-20, αφού εκτός από το νέο λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια, θα «κάνουν πρεμιέρα» και τα νέα πανεπιστήμια, όπως θα διαμορφωθούν μέσα από τις συνέργειες με τα ΤΕΙ.

Τέλος, με αφορμή τη συνεδρίαση της κοινής επιτροπής Κράτους-Εκκλησίας την περασμένη Πέμπτη, ανέφερε ότι τον ερχόμενο Μάρτιο θα υπάρξουν τα πρώτα στοιχεία της καταγραφής της εκκλησιαστικής περιουσίας, ενώ μέχρι το τέλος της χρονιάς θα έχει θεσμοθετηθεί το νέο καθεστώς της εκπαίδευσης των κληρικών. «Υπάρχει ένα πολύ σοβαρό ζήτημα ως προς την ποιότητα αυτής της εκπαίδευσης», ανέφερε, προσθέτοντας ότι και η Εκκλησία συμφωνεί ότι θα πρέπει να υπάρξει αναβάθμιση των ιερατικών σπουδών.

Αναλυτικά, η συνέντευξη του Κ. Γαβρόγλου στην Αθηνά Καστρινάκη για το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων


Να ξεκινήσουμε με την κοινή επιτροπή Πολιτείας-Εκκλησίας, βγήκαν χθες κάποια συμπεράσματα ως προς την εκκλησιαστική περιουσία και έναν νέο θεσμό, για όσους θέλουν να ακολουθήσουν την ιερατική κατεύθυνση.

Το σημαντικό είναι ότι προχωρεί με πολύ καλούς ρυθμούς η καταγραφή της εκκλησιαστικής περιουσίας. Είναι ένα πράγμα το οποίο είχαμε συμφωνήσει πριν εννέα μήνες -σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών έχουν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες για την παροχή της τεχνικής βοήθειας- και σε πρώτη φάση προχωράμε στην καταγραφή της περιουσίας 21 μητροπόλεων. Ζήτησε και η Εκκλησία της Κρήτης να είναι στο πρόγραμμα και το δεχθήκαμε με χαρά. Η λογική είναι, να ολοκληρωθεί όσο γίνεται πιο γρήγορα η διαδικασία καταγραφής, και μετά θα δούμε τα προβλήματα που θα προκύψουν. Υπάρχουν αμφισβητούμενες ιδιοκτησίες, προτάσεις για κοινή αξιοποίηση, θα τα δούμε όταν έρθει η ώρα.

Τα πρώτα αποτελέσματα της καταγραφής πότε τα περιμένουμε;

- Κατά το Μάρτιο-Απρίλιο.

Και ως προς το νέο θεσμό…

- Είναι κάτι που συζητάμε εδώ και καιρό, η αναβάθμιση της εκπαίδευσης των κληρικών. Υπάρχει ένα πολύ σοβαρό ζήτημα ως προς την ποιότητα αυτής της εκπαίδευσης. Χαιρόμαστε ιδιαιτέρως διότι και η Εκκλησία θεωρεί ότι πρέπει να αναβαθμιστεί η ποιότητα και θεωρεί ότι υπάρχουν θεσμοί οι οποίοι δεν ανταποκρίνονται τόσο καλά όσο πρέπει. Άρα, θα πάμε σε μία πλήρη αναδιοργάνωση των θεσμών της μόρφωσης των κληρικών, προφανώς συναινετικά. Θα επικεντρωθούμε γύρω από τα κέντρα ιερατικής μαθητείας. Το Φθινόπωρο, μόλις γυρίσουμε από τις διακοπές θα προσχωρήσουμε στη δημόσια διαβούλευση αυτών των προτάσεων για να νομοθετηθεί άμεσα, μέχρι το τέλος του χρόνου.

Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι ένα μικρό βήμα στο διαχωρισμό Κράτους-Εκκλησίας, ως προς το τι σημαίνει για καθένα από τα μέρη «κληρικός» και ποιες είναι οι διαβαθμίσεις;

- Όλα αυτά τα βήματα, τα οποία επαναλαμβάνω γίνονται σε συζήτηση, συνεννόηση και συναίνεση με την Εκκλησία, ενισχύουν τους διακριτούς ρόλους. Ένα άλλο πράγμα που συζητήσαμε είναι ο εκσυγχρονισμός διαφόρων νομοθετημάτων γύρω από την Εκκλησία. Διότι ακόμα έχουν μεταρρυθμίσεις του 1930, νωρίτερα, λίγο αργότερα… Άρα είμαστε σε συνεχή διαδικασία για να κατοχυρωθούν και να εξασφαλιστούν οι διακριτοί ρόλοι.

Μέχρι το τέλος της χρονιάς θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία;

- Μέχρι τέλος της χρονιάς θα έχουμε ψηφίσει το νέο καθεστώς εκπαίδευσης των κληρικών.

Και η εφαρμογή;

- Από τον Σεπτέμβριο του 2019 και προφανώς θα σημαίνει αναδιάρθρωση της υπάρχουσας κατάστασης, όπως το κάνουμε και σε όλα τα μέρη. Η δική μας πολιτική, για να συμπληρώσω αυτό που έλεγα πριν, μπορεί να συνοψιστεί στο «ριζοσπαστικές λύσεις, προσεκτικά βήματα». Δηλαδή, η αναδιάρθρωση, η αναβάθμιση της εκπαίδευσης των κληρικών αποτελεί μία ριζοσπαστική λύση και πρέπει να γίνει με προσεκτικά βήματα.

Αυτό είναι ένα «σύνθημα» που αφορά και το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια, που περιμένουμε να δούμε;

- Έχει να κάνει με το σύνολο της πολιτικής μας. Κλασικό παράδειγμα είναι αυτό που κάναμε στα νηπιαγωγεία. Είπαμε ότι θα ολοκληρώσουμε σε 3 χρόνια την υποχρεωτική δίχρονη προσχολική εκπαίδευση και ο τρόπος που θα το κάνουμε είναι ότι υπάρχει μία επιτροπή σε κάθε δήμο που είναι ο διευθυντής εκπαίδευσης, ο εκπρόσωπος των διδασκόντων και ο δήμαρχος. Είχαμε 187 δήμους όπου και οι τρεις υπέγραψαν ότι είναι ώριμο στο δήμο να γίνει αυτό. Υπήρξαν όπως και περιπτώσει όπου οι δύο υπέγραψαν, αλλά μειοψήφησε ο δήμαρχος. Τυπικά, θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε και σε αυτές τις περιπτώσεις, αλλά δεν το κάναμε, γιατί θεωρήσαμε ότι όσο πιο συναινετικά τόσο πιο πετυχημένο.

Και στο θέμα του νέου συστήματος εισαγωγής;

- Και σε αυτό είναι μία ριζοσπαστική λύση, την οποία έχουμε περίπου συζητήσει τόσο καιρό. Είναι μία λύση που προϋποθέτει και κάποια αλλαγή νοοτροπίας στην κοινωνία γενικότερα, αλλά για εμάς το βασικό είναι όχι η εισαγωγή, αλλά το να επανέλθει η Γ’ λυκείου.

Γι’ αυτό έχετε θέσει και το θέμα της ανοιχτής πρόσβασης στις περισσότερες σχολές…

- Ακριβώς. Άρα, αν το αίτημα αυτό είναι ριζοσπαστικό, εκεί θα πρέπει να το κάνουμε με προσεκτικά βήματα και για να το κατοχυρώσουμε σιγά-σιγά, να μην φοβηθεί ο κόσμος και να πειστεί η κοινωνία. Αυτή είναι η διαλεκτική ανάμεσα σε αυτό που λέμε ότι είναι ο τελικός στόχος και το πώς το υλοποιούμε.

Άρα, πότε θα το δούμε αναλυτικά το σχέδιο;

- Στο τέλος του μήνα. Πρέπει να δούμε τις λεπτομέρειες με τους συνεργάτες μας αυτές τις μέρες πρώτα.

Οπότε τέλη Σεπτέμβρη να περιμένουμε να έχει νομοθετηθεί;

- Ναι. Έτσι κι αλλιώς αφορά το 2019-20, δεν αφορά τη χρονιά που έρχεται.

Δηλαδή αφορά τα παιδιά που θα μπουν στη Β’ λυκείου φέτος.

- Δεν θα υπάρχει κάποια αλλαγή στη Β’ λυκείου, μόνο ένα μάθημα, το «Πολίτης και Κοινωνία», οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να πιεστούμε. Απλώς να ξέρει ο κόσμος το πλαίσιο με το οποίο θα κινηθούμε το 2019 και μετά.

Το μάθημα αυτό θα αφορά στους θεσμούς του κράτους, της δημοκρατίας;

- Ναι, θα υπάρξει και επιμόρφωση των καθηγητών και για τα άλλα μαθήματα και θα πάμε σε μία Γ’ λυκείου με λίγα μαθήματα, πολλές ώρες, προσανατολισμένη προς την ειδικότητα που θέλει να κάνει κανείς, όπως είναι σε όλα τα μέρη του κόσμου. Στη Β’ λυκείου δηλαδή ολοκληρώνονται οι εγκύκλιες σπουδές.

Με εξετάσεις όπως τις ξέρουμε σήμερα;

- Κοιτάξτε. Ήδη μειώσαμε τον αριθμό των εξεταζόμενων μαθημάτων στην Γ’ λυκείου για το απολυτήριο, για να είναι πιο ουσιαστικές. Το ίδιο θα προχωρήσουμε άμεσα να κάνουμε και για την Α’ και τη Β’ λυκείου.

Μιλώντας για τον νομοθετικό προγραμματισμό του υπουργείου, περιμένουμε τώρα και τα αποτελέσματα των διαβουλεύσεων ανάμεσα σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ για τις συνέργειες και τον νέο τύπο πανεπιστημίων που θα έχουμε πλέον.

Έχουμε ολοκληρώσει τις συζητήσεις στο Ιόνιο και στα Γιάννενα. Έχει μια σημασία αυτό. Στα Γιάννενα είχε πάρει απόφαση η σύγκλητος με 13 σημεία-αντιρρήσεις μαζί με προτάσεις για το νομοσχέδιο. Όταν πήγα πάνω συμφωνήσαμε σε όλα. Επί 6 μήνες συζητάμε μέχρι τελευταίας στιγμής, υπάρχουν και από τη μεριά μας καμιά φορά αβλεψίες ή να αλλάξουμε γνώμη για κάποια ζητήματα.

Έχει δημοσιοποιηθεί το σχέδιο για τη Στερεά Ελλάδα, όπου είναι πολύ πιο σύνθετα τα θέματα, γιατί περιλαμβάνεται πρόταση του Πανεπιστημίου Αθηνών για την Εύβοια, προτάσεις του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθήνων και η νέα αρχιτεκτονική του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον ότι η συντριπτική πλειοψηφία των τμημάτων και των ακαδημαϊκών συμφωνεί με το εγχείρημα. Προφανώς με παρατηρήσεις. Δυστυχώς, όμως, η τοπική αυτοδιοίκηση έχει εμπλακεί με πολύ λάθος τρόπο, κατά τη γνώμη μας. Θεωρώ ότι ο καθένας πρέπει να αναζητήσει το ρόλο του. Άλλος ο ρόλος της Πολιτείας για τη χάραξη μιας στρατηγικής στην Ανώτατη Εκπαίδευση και άλλος της τοπικής αυτοδιοίκησης. Δεν συνιστά ακαδημαϊκό επιχείρημα το να κάνουμε πανεπιστήμιο στην Περιφέρεια Στερεάς, επειδή είναι η μόνη που δεν έχει. Αντιθέτως, η Στερεά αποκτά τρία πανεπιστήμια, που θα δραστηριοποιούνται εκεί. Αυτό είναι 10 φορές καλύτερο κατά τη γνώμη μας.

Άρα, περιμένουμε για το 2019-20 να έχουμε μία εντελώς διαφορετική πραγματικότητα στην ανώτατη εκπαίδευση, εφόσον θα έχουν προχωρήσει και οι συνέργειες;

- Ακριβώς. Θα είναι μια πραγματικότητα εκπαιδευτικών ιδρυμάτων τα οποία θα έχουν πολλά διετή προγράμματα επαγγελματικού προσανατολισμού. Θα έχουν πανεπιστημιακά ερευνητικά ιδρύματα, ινστιτούτα, νέα γνωστικά πεδία. Και για αυτό το λόγο, λέμε ότι είναι λάθος να επικεντρώνεται η συζήτηση σε ζητήματα μόνο συνεργειών. Είναι συζήτηση για το μέλλον της ανώτατης εκπαίδευσης.
ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ο Μάνος Ελευθερίου είχε γράψει ποιητικές συλλογές, διηγήματα, μυθιστορήματα και περισσότερα από 400 τραγούδια. Μια μεγάλη απώλεια για τη χώρα μας.


Η Ελλάδα θρηνεί για την απώλεια του Μάνου Ελευθερίου. Ο μεγάλος ποιητής, στιχουργός και πεζογράφος έφυγε τα ξημερώματα σε ηλικία 80 χρόνων. Πρόσφατα, είχε αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα υγείας, το ξεπέρασε, αλλά τα ξημερώματα απεβίωσε από ανακοπή καρδιάς.

Ποιος ήταν ο Μάνος Ελευθερίου


Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ερμούπολη της Σύρου. Ο πατέρας του ήταν ναυτικός. Σε ηλικία 14 ετών έρχεται με την οικογένειά του από τη Σύρο στην Αθήνα και τα πρώτα επτά χρόνια κατοικούν στο Χαλάνδρι.

Το 1960 μετακομίζουν οικογενειακώς στο Νέο Ψυχικό. Το 1955 γνωρίζεται με τον Άγγελο Τερζάκη, ο οποίος τον ωθεί να παρακολουθήσει μαθήματα στη δραματική σχολή του Εθνικού Θεάτρου ως ακροατής. Το 1956 γράφεται στο τμήμα θεάτρου της Σχολής Σταυράκου με καθηγητές τον Χρήστο Βαχλιώτη, Γιώργο Θεοδοσιάδη και Γρηγόρη Γρηγορίου. Το 1960 στα Ιωάννινα όπου βρέθηκε για να εκτελέσει τη στρατιωτική του θητεία, αρχίζει να γράφει θεατρικά έργα και ποιήματα.

Το 1962, σε ηλικία μόλις 24 ετών, δημοσιεύει την πρώτη του ποιητική συλλογή με τίτλο "Συνοικισμός", με δικά του χρήματα, αλλά δεν είχε την αναμενόμενη επιτυχία. Την ίδια εποχή στα Ιωάννινα γράφει τους πρώτους στίχους, ανάμεσα στους οποίους ήταν και «Το τρένο φεύγει στις 8:00» που αργότερα μελοποίησε ο Μίκης Θεοδωράκης.

Τον Οκτώβριο του 1963 ξεκινά να εργάζεται στο «Reader's Digest» όπου και παρέμεινε για τα επόμενα δεκαέξι χρόνια. Στο μεταξύ κυκλοφορούν τα δύο πρώτα του βιβλία με διηγήματα, Το διευθυντήριο (1964) και Η σφαγή (1965) για τα οποία γράφτηκαν εξαιρετικές κριτικές.

Το 1964 παρουσιάζεται στην ελληνική δισκογραφία. Συνεργάζεται με το συνθέτη Χρήστο Λεοντή, καθώς και τον Μίκη Θεοδωράκη (1967) με τον οποίο η συνεργασία διακόπηκε λόγω της Δικτατορίας. Τα συγκεκριμένα τραγούδια πρωτοκυκλοφόρησαν το 1970 στο Παρίσι.

Συνεργάστηκε με τον Δήμο Μούτση (Άγιος Φεβρουάριος, 1971) και με τον Γιάννη Μαρκόπουλο στον δίσκο Θητεία του οποίου η ηχογράφηση άρχισε το Νοέμβριο του 1973, διακόπηκε από τα γεγονότα του Πολυτεχνείου και τελικά κυκλοφόρησε το 1974 με την Μεταπολίτευση.

Κατά καιρούς έχει συνεργαστεί σχεδόν με όλους τους Έλληνες συνθέτες, όπως με τον συνθέτη Σταύρο Κουγιουμτζή και τον τραγουδιστή Γιώργο Νταλάρα, καθώς και με τον Θανάση Γκαϊφύλλια στην Ατέλειωτη Εκδρομή (1975), τον Μάνο Χατζιδάκι, τον Γιάννη Σπανό, τον Γιώργο Ζαμπέτα, τον Σταμάτη Κραουνάκη, τον Λουκιανό Κηλαηδόνη, τον Γιώργο Χατζηνάσιο, τον Αντώνη Βαρδή και πολλούς άλλους.

Παράλληλα, γράφει και εικονογραφεί παραμύθια για παιδιά και επιμελείται την έκδοση λευκωμάτων με θέμα τη Σύρο: Ενθύμιον Σύρας, Θέατρο στην Ερμούπολη κ.α.

Την δεκαετία του ‘90 αρθρογραφεί και συγχρόνως κάνει ραδιοφωνικές εκπομπές στον Αθήνα 9,84 και στο Δεύτερο Πρόγραμμα.

Το 1994 εκδίδει την πρώτη του νουβέλα με τίτλο Το άγγιγμα του χρόνου. Το 2004 δημοσιεύει το πρώτο του μυθιστόρημα Ο Καιρός των Χρυσανθέμων που τιμήθηκε με το Κρατικό Βραβείο Λογοτεχνίας 2005.

Το 2013 ο Μάνος Ελευθερίου βραβεύθηκε για τη συνολική του προσφορά από την Ακαδημία Αθηνών.

Ο οίκος πιστοληπτικής αξιολόγησης Moody's υποβάθμισε και έθεσε υπό παρακολούθηση για περαιτέρω υποβάθμιση τα αξιόχρεα 17 τουρκικών τραπεζών, ενώ έθεσε επίσης σε παρακολούθηση για υποβάθμιση τα αξιόχρεα δύο χρηματοπιστωτικών εταιρειών. 

 
Σε νέο «χτύπημα» του τραπεζικού τομέα της Τουρκία προχώρησε ο οίκος Moody’s, υποβαθμίζοντας τις αξιολογήσεις 17 τραπεζών. Μάλιστα, ο αμερικανικός οίκος απείλησε τα συγκεκριμένα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα με περαιτέρω υποβάθμιση.

Οι αποφάσεις της Moody’s αντανακλούν το δυσμενές λειτουργικό περιβάλλον της γειτονικής χώρας, το οποίο μάλιστα, έχει επιδεινωθεί σημαντικά το τελευταίο διάστημα και απειλεί την ευστάθεια του τραπεζικού συστήματος.

Η απόφαση για νέα υποβάθμιση, όπως διευκρίνισε ο Moody’s, θα εξαρτηθεί από την:
  1. Περαιτέρω επιδείνωση του λειτουργικού περιβάλλοντος
  2. Τις επιπτώσεις στο πιστωτικό προφίλ
  3. Τη δυνατότητα στήριξης από το δημόσιο
Άλλωστε, ας μην λησμονηθεί το γεγονός ότι ο οίκος Moody’s, την προηγούμενη Παρασκευή, έθεσε σε καθεστώς υποβάθμισης την αξιολόγηση «Ba2» της τουρκικής κυβέρνησης.

Στο μεταξύ, σήμερα, η κεντρική τράπεζα της γειτονικής χώρας προχώρησε σε νέα -την τρίτη σε λιγότερο από δύο μήνες- αύξηση του βασικού επιτοκίου, το οποίο πλέον ανέρχεται στο 17,7%.

Στον απόηχο της είδησης, η τουρκική λίρα επιδόθηκε σε ράλι, οι μετοχές ενισχύθηκαν και το κόστος δανεισμού της χώρας στις αγορές χρέους ακολούθησε την κατιούσα.
naftemporiki.gr

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.