ΒΟΥΛΗ: Ψηφίζεται σήμερα η Πολυτροπολογία του υπουργείου Παιδείας

Υπουργείο Παιδείας, Βουλή, Παιδεία, Τροπολογία υπουργείου Παιδείας,

Ψηφίζεται σήμερα η Πολυτροπολογία του υπουργείου Παιδείας , η οποία κατατέθηκε από την υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως, στη Βουλή, σε Σχέδιο Νόμου του υπουργείου Δικαιοσύνης.

Σήμερα στη Βουλή ψηφίζεται η πολυτροπολογία για Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, προσλήψεις αναπληρωτών, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, στεγαστικό επίδομα σπουδαστών ΙΕ

Με τις διατάξεις της πολυτροπολογίας προβλέπονται, τα ακόλουθα:

1. Παρέχεται, εφεξής, η δυνατότητα (ίσχυε για το σχολικό έτος 2020 — 2021), πρόσληψης, ως προσωρινών αναπληρωτών, εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης,που είναι ενταγμένοι στον αξιολογικό πίνακα κατάταξης Α’ του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής ΙΙροσωπικού (Α.ΣΕ.Π.) των κλάδων:

    • - ΠΕ87.02-Νοσηλευτικής, εφόσον οι λειτουργικές ανάγκες των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και. δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε Σχολικούς Νοσηλευτές του κλάδου ΠΕ25 δεν είναι δυνατό να καλυφθούν από τα μέλη που είναι ενταγμένα στον αξιολογικό πίνακα ΓΙ του Α.Σ.Ε.Π. του οικείου κλάδου,

    • - ΤΕΟΙ.30- Βοηθοί Βρεφοκόμων-Παιδοκόμων, υπό την προϋπόθεση ότι κατέχουν πτυχίο ένταξης στον κλάδο ΔΕΘ Ι-Ε.Β.Π., εφόσον σι λειτουργικές ανάγκες των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (Ε.Β.Π,) του κλάδου ΔΕΟΙ-ΕΗ.Π. δεν είναι δυνατό να καλυφθούν από τα μέλη που έχουν ενταχθεί στον τελικό αξιολογικό πίνακα Γ2’ του Α.Σ.Ε.Π. του οικείου κλάδου.

2. Επανακαθορίζεται η διαδικασία κάλυψης των κενών θέσεων σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που επεκτείνεται και για τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.), μέσω ειδικής πρόσκλησης πρόσληψης, με υπουργική απόφαση, μετά την {11 Οκτωβρίου κάθε σχολικού έτους, εφόσον διαπιστώνεται αδυναμία κάλυψης των λειτουργικών αναγκών αυτών, λόγω άρνησης ανάληψης υπηρεσίας ή παραίτησης αναπληρωτών εκπαιδευτικών ή μη επάρκειας του αριθμού των υποψηφίων, κατά τα ειδικότερα οριζόμενα.

3. Ανατίθεται στους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης οι αρμοδιότητα ανάθεσης και κατανομής της επιστημονικής και παιδαγωγικής ευθύνης σχολικών μονάδων στους Συντονιστές Εκπαιδευτικού ‘Εργου, σε περίπτωση κενών ή κενούμενων θέσεων, μέχρι την επιλογή και τοποθέτηση των Συμβούλιον εκπαίδευσης, των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης και των Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης.

4. Ορίζεται ότι, ειδικά για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά το ακαδημαϊκό έτος 2022··2023, η προθεσμία για την τροποποίηση του συντελεστή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) λήγει την 1η -11 -2021, αντί της 31ης- 8- 202Ι (άρθρο54παρ.7,‘.4777/20021).

5. Προβλέπεται ότι, ειδικά στην Πράξη «Κέντρα Διά Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.) — Νέα Φάση» και μέχρι την ολοκλήρωσή της,απασχολούνται από Ιης 9 2021,κατά προτεραιότητα, εκπαιδευτές ενηλίκων με πιστοποίηση εκπαιδευτικής επάρκειας από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.σ. Π.Π .Ε.Π.) ή μη πιστοποιημένοι εκπαιδευτές, αν ελλείπουν υποψήφιοι εκπαιδευτές με την εν λόγω πιστοποίηση.

6. Επεκτείνεται η χορήγηση του ετήσιου στεγαστικού επιδόματος (άρθρο ΙΟ ν.3220/2004) και στους καταρτιζόμενους των Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.), υπό τους ειδικότερα οριζόμενους όρους και προϋποθέσεις (χορηγείται για το οριζόμενο διάστημα φοίτησης, είναι ακατάσχετο και αφορολόγητο κ.λπ.).


Η ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΛΟΓΊΑ του υπουργείου Παιδείας


πηγή: esos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου