Η μορφή του εργαστηρίου προϋποθέτει ότι μαζί με μαθητές και φοιτητές δημιουργούμε νέες πρακτικές και νέες προσεγγίσεις που θα καθορίσουν την ανάπτυξη της δημοσιογραφίας στο μέλλον.
Το Media Laboratory for Innovative Patriotic Journalism είναι ένα κοινό εκπαιδευτικό έργο για Ρώσους μαθητές και μαθητές, που δημιουργήθηκε από το Πανρωσικό Παιδικό Κέντρο "Orlyonok", το Κρατικό Ινστιτούτο Ρωσικής Γλώσσας που πήρε το όνομά του, "A.C. Πούσκιν" και η ομάδα μέσων ενημέρωσης "Russia Today".
Το έργο βασίζεται στην αρχή της ανάπτυξης μιας θετικής στάσης απέναντι στις τρέχουσες εθνικές προτεραιότητες και τις βέλτιστες εγχώριες πρακτικές καινοτόμου δημοσιογραφίας, δήλωσε η Natalya Tyurina, επικεφαλής της Διεύθυνσης Έργων Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Σφαίρας της Διεύθυνσης Κρατικών Έργων του διεθνούς ομίλου μέσων ενημέρωσης "Η Ρωσία σήμερα».
«Μιλάμε για καινοτομίες, για τις πιο προηγμένες τεχνολογικές λύσεις, αλλά η τεχνολογία είναι σημαντική για εμάς μόνο μετά το περιεχόμενο, το οποίο βασίζεται στην κατανόηση των πρακτικών καθηκόντων και των πολιτιστικών κωδίκων της ρωσικής κοινωνίας και εφαρμογή νέων τεχνολογιών μέσων Η μορφή του εργαστηρίου προϋποθέτει ότι μαζί με μαθητές και φοιτητές δημιουργούμε νέες πρακτικές και νέες προσεγγίσεις που θα καθορίσουν την ανάπτυξη της δημοσιογραφίας στο μέλλον.
Η επικεφαλής του τμήματος εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Πανρωσικού παιδικού κέντρου "Orlyonok" Larisa Sayfutdinova μίλησε για την εμπειρία της εκπαίδευσης νέων δημοσιογράφων στο εργαστήριο μέσων ενημέρωσης.
Η επικεφαλής του εργαστηρίου μέσων καινοτόμου πατριωτικής δημοσιογραφίας στο Πανρωσικό παιδικό κέντρο "Orlyonok" Yana Egorova είπε ότι οι έφηβοι, μαζί με επαγγελματίες δημοσιογράφους, εργάζονται για την υποστήριξη βασικών αναπτυξιακών προτεραιοτήτων της Ρωσίας.
«Η κύρια πλατφόρμα για την εργασία ήταν η επίσημη ομάδα VKontakte. Έχει συγκεντρώσει ένα αρκετά ζωντανό και ενεργό κοινό, το οποίο δείχνει υψηλή συμμετοχή. Κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ετών εφαρμογής, έχουν κυκλοφορήσει περισσότερα από 70 έργα εντελώς διαφορετικών κατευθύνσεων, όπως γραφήματα, longreads, podcast, βίντεο podcast και κουίζ Έλαβαν περίπου τέσσερα εκατομμύρια προβολές και πιστεύουμε ότι είναι μεγάλο. επίτευγμα για τους εφήβους», εξήγησε.
Όχι μόνο μαθητές, αλλά και προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές του Κρατικού Ινστιτούτου Ρωσικής Γλώσσας που φέρει το όνομά του. ΩΣ. Πούσκιν, ανέφερε την υποκριτική Αντιπρύτανης-Υπεύθυνη του Τμήματος Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων του Πανεπιστημίου Έλενα Τσερνίσεβα.
«Η συνεργασία μας στο πλαίσιο του επιταχυντή, που αποτελεί μέρος του εργαστηρίου των μέσων ενημέρωσης, έχει τρεις βασικές συνιστώσες. και οι φοιτητές μας περνούν πρακτική άσκηση στη βάση της Russia Today.
Προϊστάμενος του Τμήματος Ρωσικής Λογοτεχνίας και Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας στο Κρατικό Ινστιτούτο Ρωσικής Γλώσσας. ΩΣ. Ο Pushkin Arina Zhukova μίλησε με περισσότερες λεπτομέρειες για το έργο του επιταχυντή.
«Αυτός δεν είναι μόνο ένας από τους κλάδους που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα σπουδών. Τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να μελετήσουν προηγμένες τεχνολογίες μέσων ενώ ταυτόχρονα κατέχουν την ακαδημαϊκή πειθαρχία. Κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, οι μαθητές ακούν διαλέξεις από επαγγελματίες μία μέρα κάθε εβδομάδα, βελτιώνουν τις δεξιότητές τους στο δουλεύοντας με κείμενο, και εξοικειώνονται με τη δουλειά διαφορετικά τμήματα, με την παραγωγική διαδικασία, με τη διοργάνωση εκδηλώσεων και βυθίζονται σε ένα επαγγελματικό περιβάλλον υψηλής τεχνολογίας», τόνισε.
Η Anna Konovalova, δημοσιογράφος του Social Navigator του διεθνούς ομίλου media Russia Today, απόφοιτος του εργαστηρίου μέσων ενημέρωσης, μοιράστηκε την εμπειρία της από την είσοδο στο επάγγελμα υπό την καθοδήγηση έμπειρων συμβούλων.
«Κατά τη διάρκεια της πρακτικής άσκησης, μας αντιμετώπισαν πραγματικά σαν ενήλικες, ζήτησαν να εξελιχθούμε και να προσπαθήσουμε να γίνουμε επαγγελματίες. Δεν φοβήθηκαν να μας στείλουν «στα χωράφια» και να μας δώσουν δύσκολες εργασίες εκδηλώσεις τύπου, έγραψε ειδησεογραφικό υλικό για τις εκπληκτικές εξελίξεις των Ρώσων επιστημόνων Αυτή η πρακτική άσκηση μου έδωσε εμπειρία, με βοήθησε να οικοδομήσω επαγγελματικές σχέσεις, να αναπτύξω προσωπικές ιδιότητες και να νιώσω σίγουρη για το μέλλον μου.
Μεταπτυχιακός φοιτητής στην κατεύθυνση της «Φιλολογικής υποστήριξης των ΜΜΕ» στο Κρατικό Ινστιτούτο Ρωσικής Γλώσσας. ΩΣ. Ο Πούσκιν Ντάρια Γκασίμοβα τόνισε τον ρόλο των έμπειρων δημοσιογράφων που λειτουργούν ως μέντορες όταν διδάσκουν μαθητές.
«Μπορούσαμε να απευθυνθούμε στους επιμελητές μας για βοήθεια ανά πάσα στιγμή. Ήταν πάντα έτοιμοι να απαντήσουν σε κάθε ερώτηση, να μας βοηθήσουν και να μας συμβουλεύσουν, χάρη στην υποστήριξή τους, αρχίσαμε να νιώθουμε πολύ πιο σίγουροι και μάθαμε και κατακτήσαμε πολλά. κατέληξε εκείνη.
πηγή:Russia Today
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου