Ιωάννα Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Είχαμε προειδοποιήσει εγγράφως Υπουργείο και ΟΣΕ για τα σοβαρά θέματα ασφαλείας»!

Ιωάννα Τσιαπαρίκου, Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, ΡΑΣ, KONTRA TV, KONTRA 24, Αναστασία ΓιάμαληΤέμπη,

Η πρόεδρος της ΡΑΣ Ιωάννα Τσιαπαρίκου αποκάλυψε στην εκπομπή Kontra24 με την Αναστασία Γιάμαλη έγγραφο με ημερομηνία 24/2/2023 που ενημέρωνε για τη “μη ορθή διευθέτηση της τροχιάς” των τρένων και προειδοποιούσε για τυχόν ανθρώπινο λάθος και τους λόγους που μπορεί να οδηγούσαν σε αυτό, τέσσερις ημέρες πριν το φονικό ατύχημα στα Τέμπη με 57 νεκρούς...

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό KONTRA και την Αναστασία Γιάμαλη υπερασπίστηκε σθεναρά τη δουλειά που κάνει η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) κόντρα στην προσπάθεια να διαβληθεί ο ρόλος της, τονίζοντας ότι είχε προειδοποιήσει έγκαιρα για τους κινδύνους και τα ζητήματα ασφαλείας, και παρουσίασε έγγραφα που είχαν αποσταλεί και κοινοποιηθεί στην πολιτική ηγεσία.

Σειρά σοβαρών αποκαλύψεων και αναπάντητων επιστολών που είχαν κοινοποιηθεί στο Υπουργείο Μεταφορών από την πρόεδρο της ΡΑΣ, Ιωάννα Τσιαπαρίκου η οποία παραχώρησε συνέντευξη στον τηλεοπτικό σταθμό Kontra σχετικά με το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών.

Η κα Τσιαπαρίκου σημείωσε πως η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων είχε “χτυπήσει” καμπανάκια κινδύνου για τα ζητήματα ασφαλείας στον ελληνικό σιδηρόδρομο, παρουσιάζοντας και ορισμένα έγγραφα που είχαν αποσταλεί και κοινοποιηθεί στους πολιτικούς προϊστάμενους, όπως αυτό της 13ης Δεκεμβρίου του 2021 με τίτλο “συστάσεις για τη βελτίωση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων” προς ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΣΤΑΣΥ, Γραφείο Υπουργού και Υφυπουργού, Γενικού Γραμματέα Μεταφορών, Γενικού Διευθυντή Μεταφορών του Υπουργείου.

Το τελευταίο έγγραφο, ωστόσο, ήταν μόλις τέσσερις μέρες πριν την τραγωδία, με το οποίο η ΡΑΣ όπου ζητούσε ενημέρωση σχετικά με το το προσωπικό του ΟΣΕ και για το αν λήφθηκαν ή πρόκειται να ληφθούν μέτρα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων, καθώς είχαν προηγηθεί εκτροχιασμοί τον Οκτώβριο του 2022 σε Λιανοκλάδι και Τιθορέα. Στο έγγραφο αυτό μάλιστα γινόταν λόγος για “μη ορθή διευθέτηση αλλαγής τροχιάς”.

Συνέχεια του άρθρου >>>>

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου